måndag 14 oktober 2013



God kväll på er!
Urtrist eftermiddag men alla dagar kan ju inte vara som helgens;)
Har bakat stompa , pepparkakscheesecake och bjudit
kidzen på thaikyckling.
Är rätt slut om jag ska erkänna och jag ser nu
sååååå mycket fram emot semester och att
få vila hjärnan från saker och ting och bara
njuta.
Jag är en sån där människa som oroar mig rätt mycket
över saker och ting hur saker ska bli och blablabla,
Jag skulle helst vilja ha ett facit att tjuvkika i och en instruktions
bok i hur man bäst löser saker som dyker upp i livet
Någon som vet vart man kan köpa sådana=))))
 nähä trodde väl det
 Hur som hoppas jag att mina beslut inte
är alldeles för galna och att åtminstone dom som
står mig närmast tycker att jag är OK♥
Lägg till bildtext



1 kommentar:

House and Garden by Bia sa...

Mycket gott!!!
Så härligt med en semester på gång ;))
Ha en fin dag!
Kram bia