söndag 13 oktober 2013

lite av veckan som gått

Nu är det höst på riktigt=)
men den visar sig från sin ljuvliga sida
har jobbat eftermiddagsvecka + lördag
så det är bara idag som jag är ledig HM!!
 

Det blir ibland långt mellan gångerna men förra
söndagen rådde vi om storebror en dag

Mosters stora tjej har börjat med moppekort
och nästan så jag är avis att hon fått en så
cool vespa♥

Va på promenad igår och våran vackra by glöder
av alla fina löv

Köpte svart färg igår och målade våra pallar
FINNALY=)
Snygga vart dom iallafall

Provsmakat denna i veckan och jag
LOVE IT
men det blir en som jag får ha ifred
tror jag
 
Har också inhandlat lite ljung igår
för jag får sådan ångest då jag ser va
snyggt syrran gjort utanför sig

Nej nu ska jag ta tag i dagen
Malva har åkt med farmor och farfar till
kusinerna och Thilde är moraliskt
stöd till kompis som är iväg med
sin häst på hoppning.
Ha en bra vecka alla där ute
ta hand om varandra
Känns som det behövs extra♥
Jag tycker att den gångna veckan
har fått mig att tänka lite extra
Mycket konstigt händer i världen
mycket som händer här i Sverige
och mycket annat också som får
mig att känna så...det är stundtals
man funderar hur saker och ting är
lite extra.
Mest bedrövad är jag över då det
händer barn som borde vara det
käraste vi har
♥♥♥


2 kommentarer:

LOPPISLIV sa...

Jag också köpt ljung först nu...hihii bättre sent än aldrig, kände likadant att nu måste jag fixa till fint vid ingången :-))

Härlig vecka du har haft!!
Ha nu en fin kväll och hoppas nästa vecka bli lika mysig!

Kraaam Paula

Hemma på Sjuan sa...

Härliga bilder! Skönt med helg men det går för fort...
Hoppas du får en bra start på veckan, kram Suss