onsdag 16 oktober 2013

Tittut på er!!
Gissa om jag eldar för fullt
Var såååå kall då vi kom hem från Thildes träning i kväll
Tog denna bild idag för jag skulle visa såååå otroligt RÖD
jag är i håret moha!! haha var en vecka sen jag färga
och det röda brkar alltid gå ur ganska mycket första dagarna
men icke denna gång HAHA!!
Idag har Liam och jag varit med cirkus prinsessan
på hoppträning och alla tjejer och ponnisar va så DuKTIGA
Och Lilleman var pigg och glad, han älskar ju djur
Nu ska jag krypa till kojs för det vart sent i går

Hade min tandis Catarina  på mat i går kväll.
Hennes mamma och kusin från Portugal är i Sverige på besök
Det var mycket trevligt♥
Mammsen och Justyna  var också med
Kram
god natt



3 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag tycker du är jättefin, det röda passar bra nu i höst.
Kramar
AnnaMaria

Marie maräng sa...

Vad fint.. du passar i rött!

Här fick vi första snön igår.. bbbrr!

Önskar dig en trevlig helg!
Kram Marie

House and Garden by Bia sa...

Tycker rött hår är snyggt....ska snart tona mitt röd/svart, men det blir ganska mörkt..eftersom jag är brun/svart just nu ;))
Trevlig helg!
Kram bia