onsdag 13 november 2013

Äntligen har jag fixat min lastpall=)
få se var den passar nu då hihi!!

Idag har tjejerna räknat ihop sina reskassor och jag måste säga
att jag är imponerad va mycket dom kämpat ihop och sparat

Jag och Lilleman var ut och plockade lite lingon ris
innan mörkret föll

Idag har vi käkat knäckepizza för första gången
enligt malvas önskemål och alla var nöjda och tyckte att det smakade
Mums""


Malva var lite nervös att äta bara för
ena tanden är såååå lös

Sen avslutade vi myseftermiddagen med ett avsnitt av arga snickarn
och lite glögg + morätter och dip----
Nu är det nästan bara en vecka kvar till vi åker
LÄÄÄÄÄNGTAR

1 kommentar:

Gail sa...

love your pallet that you have painted Gabriella !! and looks like you have a cosy family meal ..how nice !
have a nice week...Gail x