tisdag 19 november 2013

God kväll på er!!
Det här är ett av de mysigaste korten jag har och det
speglar lite hur
trött jag varit idag hihi!!
Mörkret tar verkligen musten ur en
Jag Längtar så jag håller på att gå åt tills jag
slutar på torsdag och får åka till Arlanda tjoho...
Jag känner mig så lyckligt lottad som får resa då och då♥
Jag är också så tacksam för alla rara människor som
hjälper oss med allt så att det är möjligt.

Johans föräldrar har alltid första tjing på Ozzy
och han älskar att vara där.
Syster och Per tar hand om Lilleman
så att tjejerna får rå om sin mamma och pappa
alldeles själva en stund
Så uppskattat och sååå guld värt
♥♥
 
I går fick våran älskade lilla Isa somna in
så nu busar hon runt i himlen
Känns konstigt att ingen sitter och skriker
på bänken nå mer. Hon har funnits i våra liv sen
Jag var 26 så det är ett tag sen hon flytta in
Sov nu gott alla vänner

 



1 kommentar:

Hem & Drömmar sa...

Såå hemskt när djuren våra försvinner. Evelin har idag varit med när hennes häst hon varit skötare till avlivats och begravits så även här har vi stor sorg idag.
Härligt med en resa och goa vänner och släkt som ställer upp ska man vara rädd om.
Ha de gott, kram Ing-Britt