fredag 20 december 2013

Dagens godis tips


Hej På er!!
Hoppas att ni haft en bra vecka och inte stressat ihjäl er=)
Kände mig lite lätt stressad igår och uppe i varv
Suck!!!!
Tycker inte om mig själv då jag känner så
Haft lite för mycket sen vi kom hem med möten hit och dit
men
nu känner jag mig lugn och sansad HIHI!!!
Ni ska få ett tips av mig här på det godaste
godiset jag smakat på länge...resultatet av det
är att en till sats måste göras innan jul
Kram på er
♥♥♥♥♥
NUTELLA FUDGE
3 dl grädde
1 dl ljus sirap
2 dl socker
50 g smör
140 g nutella
 
Koka grädde, sirap och socker tills att smeten precis klarar kulprovet. Släng i smöret och låt koka i ytterligare 2 minuter. Tag av kastrullen ifrån plattan och rör ner nutellan till en jmn smet. Häll upp i en form på ca 15*20 cm och låt svalna. Ställ den sedan i ylen, gärna över natten innan du skär lagom stora bitar av den.
 


Inga kommentarer: