tisdag 7 januari 2014

direkt leverans från Portugal♥


Hej på er!!
Nu är  det tillbaka i vardagen på riktigt och imorgon skall
tjejerna till skolan igen och förutom att det blir till att
gå upp tidigt så tror jag dom tycker att det blir skoj.

Idag kom Catarina tillbaks till jobbet igen efter
ledighet hemma i Portugal och med sig hem hade
hon kastanjer som hennes mormor köpt på
marknaden åt mig och valnötter från deras
egen gård kan det bli bättre???

Tyvärr ska vi bara jobba ihop ett par månader till
för hon ska sluta hos oss och gissa om jag redan
gruvar mig=((( vad ska jag göra då, får hoppas att dom
får tag på en snäll tandis till mig;)

Nu ska jag ta och softa ner mig en stund i soffan
ska bara lägga L och dammsuga av lite först.
Det är verkligen inte kul med allt grus som dras in

Bjuder nedan på bilder på min underbara orkidé i köksfönstret
som jag är så stolt över
Kram och go kväll på er alla!!

 



1 kommentar:

House and Garden by Bia sa...

Oj va fin orkidé.....önskar dej en trevlig helg också !!!
Må så gott!
Kram bia