onsdag 22 januari 2014

God kväll!
Nu snusar och sover alla barnen♥
Känns som jag hunnit med mycket
idag, Malva och jag var till stallet en snabbis
ingen hit att rida i -12 grader . Sen svischa vi
förbi ICA och hämta paket från Jotex Tjoho!!
Väl hemma gjorde jag köttfärspaj och bakade
tekakor, tänk så lätta ben jag kommer gå upp på
imorgon då jag får det till frulle=)))
Sen bar det av till skidbacken för det var
premiär öppning av backen idag o himmel
va folk det var där skoj.

L och jag frös som bara den så vi vart kort
variga där och vi åkte hem och la honom
och jag gjorde klart på Malvas rum
så hon skulle bli lite överraskad då
hon kom hem.
Får också passa på att tacka snälla Marie
och Emil som tog med tjejerna hem från backen
man blir ju lite låst då man är hemma själv med
liten som sover.
Nu bjuder jag på lite bilder från Malvas rum
God natt!
 




3 kommentarer:

Hem & Drömmar sa...

Hejsan!
Så snyggt hon har det i sitt rum, lite tuffare stil. Skulle jag visa Tilda bilden på alla hennes viktoria secret skulle hon bli grön av avund ;).
Kul att de öppnat backen. Här diskuteras om vi ska ta en tur till klacken till helgen.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Anonym sa...

Vilket snyggt rum hon har =) Längtar så tills Nellies rum är klart så vi kan börja inreda....handlar på oss grejer men dom åker in i garderoben & det känns ju lite trist!! Men men....Kommer du ihåg vad tapeterna som du la ut här på bloggen förut heter?? Minns att dom var himla snygga & det var nån med fåglar på....Kram Sofia

Jenny sa...

Vilken underbar "Victoria's Secret"-samling, blir lite avis! :)

/Jenny