lördag 8 februari 2014

Världens bästa Ozzy♥♥♥

God lördag morgon på er!!
EN grå lördag morgon och idag blir det till att slöa
känner mig allt annat än pigg SURT!!
Har nyss kollat ett avsnitt av "Jills Veranda" det är
massa svenska kändisar som får komma till Jill Johnson
i Nashville och sjunga country riktigt bra program
och nu vill jag åka till Usa och södern=))

Lilltjejen har åkt till favorit platsen
Slalombacken och Thilde har varit ut och fotat
lite med våran älskade vovve på baksidan innan
stallet kallar.
Visst är han bedårande våran vackra goa hund.
Ha nu en härlig lördag
Kram

 




2 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

vad roligt han verkar ha, hihi...vi har bara blötsnö här nu...såå trist...men hoppas det kommer lite mer snö och minusgrader...för nu vill man inte gå ut precis...
Kram bia

Smultron på ett strå sa...

Underbar hund ni har! Ser att han gillar snön - det gör vår stora hund också, hon blir helt crazy! Läste ditt inlägg om ridning också. Jag har bara gått ett år i nybörjarridskola för vuxna, men det var såååå roligt! Tyvärr fixar jag inte det just nu eftersom jag jobbar så oregelbundet, men längtar verkligen efter stallet ibland. Malin Baryard är här i stan och tävlar i helgen, lite kul! Ha en fortsatt trevlig helg! //kram maria