fredag 28 mars 2014

http://www.fannymichel.se/klader/byxorunderdelar-c-191-1.aspx
God morgon!!
Det blir långt mellan inläggen och kameran ligger kvar i sitt fodral=(
Har haft en period där annat upptagit min tid
Förut har jag bloggat mycket för min egen skull
för att skriva av mig och så men det jag skulle behöva skriva
av mig om nu är inte av sådan karaktär att det kan
skrivas här...och det är liksom det hela min vardag kretsar
så det finns inte så mycket annat för mig att berätta här
känns det som

Har precis avslutat flera veckors tittande av Sons of Anarchy
och det är med sorg i ♥ som sista avsnittet nu är avverkat
En jätte bra serie som stundtals har gjort mig så arg
för man tycker att dom gör allt galet, var länge sen jag kände mig som
ett med ett tv program hihi!! min äldsta dotter förklarade för mig att
-Mamma det är bara tv då jag satt med tårarna sprutandes
längst kinderna;)
Får nu vänta tills hösten på ny säsong som spelas in nu

Ja hur som önskar jag er alla en trevlig helg
och passar på att tipsa er om supersnygga jeans
som finns på ovanstående hemsida
var bara tvungen att köpa dessa snygga jeans
EGO present
Kram














Inga kommentarer: