måndag 12 maj 2014

dressyr i Wirsbo

Välkommen härliga Måndag
Tänk vad dagarna går nu är vi snart inne
i mitten av maj och vart sjutton är solen


Tillbringade hela lördagen på dressyrtävling
i Wirsbo i det ruggiga vädret men vi hade
i alla fall tur att det inte regnade

Man skulle ju vilja börja lite i trädgården
men det finns ingen lust tycker jag
då det inte är sol

men men den som väntar på något gott
 

Vi lyckades locka med oss lilltjejen på
heldagen så mysigt

Och så avslutar jag med det enda kreativa jag lyckats förta mig med på länge
Ha nu en underbar vecka
Kram

2 kommentarer:

LIVSGLITTER sa...

Länge sedan jag kikade in! Passar på att säga hej!
Kram L

House and Garden by Bia sa...

värmen kommer till helgen...så håll ut!!!...jag fixar mycket med min lilla loppis nu...det är så himla kul;))...hoppas allt är bra med dej!!
Kram bia