måndag 16 juni 2014

Hej på er alla!!
Då var måndagen gjord då ;) tänk att den alltid känns så lång
Hade turen att få vara hemma på förmiddagen idag och mysa
med barnen och servera färskt bröd till frukost som jag
inhandlat på min morgon promenad♥

Känns skönt att våra tjejer blivit så stora att dom
grejar att vara hemma så bra fast vi stackars föräldrar
har evighet tills semestern börjar
 

Har lånat lite bilder idag som Thilde och hennes kompis Ida
knäppt idag. Mamman hade lite synpnkter på att dom
red utan hjälm men jag fick svaret att
lite kul ska man väl ha och dom sitter ju
båda levandes här brevid HIHI!!



Och så avslutar jag dagens inlägg med en så fin bild på min vackra systerdotter
från hennes avslutningsfest på värdshuset
♥Jag önskar dig all lycka♥
När du nu ska börja gymnasiet
Kram på er alla

1 kommentar:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Tjejerna tog jättefina bilder, och helt klart blir det finare utan hjälm. Och det är ju så kort stund utan medan dom fotar. Jag jobbar också några veckor till, sen ska det bli skönt med semester. Ha en fin midsommar och stor kram/AM