torsdag 7 augusti 2014

Känner mig lugn nu

Vilka dagar.... Jag tror fortfarande inte att jag smält allt som skett. Det känns ändå lugnt nu tycker jag men våra vänner får inte komma hem till gården än så hästarna står kvar i Fagersta. Jag måste säga att Cherry och dom andra hästarna vart det som vart det största hysterin i allt detta vi andra i familjen kunde ju sätta oss i bilen och åka i från elden fort. Barnen har tagit det jätte bra men det ligger ju kvar hos oss vuxna hur otroligt maktlösa vi är då det blir sådana här grejer. Jag måste också passa på att tacka alla nära och avlägsna vänner för omtanke och att ni hört av er med en hjälpande hand det bevisar verkligen att det finns hopp för mänskligheten i en värld som annars blivit rätt kylig då det gäller omtanke om sina med människor.
Kram på er alla

Inga kommentarer: