onsdag 3 september 2014

Hej på er alla!
Nu var det ett tag sen jag var och gjorde lite avtryck här.
Har ärligt mått skrutt och det har inte varit kul att heta
Gabriella. Det blir ju inte heller bättre av att min blir
orolig och tänker det värsta men nu känner jag mig piggare
igen bara lite förkylning som ligger och gror.

Idag har jag och J varit till Stockholm och Ersta sjukhus
där jag varit med om något facinerande- GASTROSKOPI
blir så himla imponerad vad dom kan i sjukvården.
Det kändes skönt att få det gjort eftersom jag i vårdgarantins
Västmanland fått vänta 10 månader på denna dag..

Efetråt tog vi oss till Östermalm och åt lite polsk mat
som jag älskar-piroger och därtill en fantastisk god öl
Nu ska jag natta mig själv♥
Kram på er

Obs!!Bild tagen från internet

1 kommentar:

House and Garden by Bia sa...

Men gud va läskigt...hoppas du inte är allvarligt sjuk !!...och hoppas att undersökningen gick bra ;)
Kram bia