söndag 19 oktober 2014

länge sen sist...


Nu är jag verkligen dålig på att vara in här men som sagt så finns inte riktigt tiden
Dagarna och veckorna rusar förbi med aktiviteter och måsten och dagarna känns
så korta nu när mörkret kommer så tidigt på dagen. Men då det är fint väder är det
nästan magiskt vackert ute
Jag och Thilde var tvungna att stanna med bilen igår morse på väg till stallet för att ta bilden ovan.

I helgen har jag också anmält mig till mitt nästa Marathon som skall
avverkas under våran nästa USA resa i mars
Var först lite tveksam men jag får se det som en dags sightseeing
och det krävs nog ett lopp för att jag ska ta mig ut nu i vinter
i mörker och snö =))) eller hur.

I går friserade Thilde och jag hästen
 haha stackarn
vart så uttråkad att han nästan somna och satan va svårt
det är att få det snyggt.
Idag har jag varit på inredningsparty hos syrran och jag är så
stolt att jag bara shoppade en ynka pryl trots att det fanns så mycket snyggt
Efter det så drog Thilde och jag till Fagersta Ryttarklubb med pållen och lite dressyrträning
så duktiga var dom och han var helt slut stackarn efteråt men han verkade nöjd med sin insats
och kelade tom då han kom hem, inte vanligt
Nu får jag önska er en trevlig vecka!!


2 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Det är bara på hösten det är så där våldsamt vackert som på första bilden, helt ljuvligt.
Va kul, du ska springa marathon! Något kul att se fram emot!
Agneta kram

House and Garden by Bia sa...

Men oj vilken vacker bild...nästan magisk!
Ha en fin tisdag...
Kram bia