måndag 27 oktober 2014

lite huller om buller bilder=))

I lördags tog jag en cykeltur på 4 mil runt Ängelsberg där
branden härjade för några månader sen och trots att askan
ligger svart på marken och träden är alldeles svarta så
börjar sakterliga livet återvända ..Vackert
Cykelturen slutade mindre kul fick springa sista 3 km hem med cykeln
i mörkret efter att fått punka hihi



Tillbringade söndagen med att slappa och fira barnens kusin som fyllt 25
Fick världens godaste smörgåstårta så vi var fortfarande mätta på
kvällen så det vart bara en varsin smoothie till J och mig.
Nu har stortjejerna höstlov och Malva är hos kusinerna i Nykvarn
Vi vuxna får jobba men så är det ;)
Bjuder på en bild nedan på min julgran jag pulat ihop
av vad skogen har att bjuda på..
Ha det så gott!!!


3 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Din första bild i förra inlägget är så fin!! Gillar din gran också, och det var en rejäl cykeltur.
Kramar/AM

LOPPISLIV sa...

Vilken fin gran du knåpat ihop, jättecharmig!! Och cyklar du 4mil, wow, är imponerad!! Min son cyklar också massor av mil och tävlar triathlon. Jag orkar knappt ta mig till och från jobbet med cykeln...ha ha

Jadu, nu har vi en liten vovva där hemma, uj så busig hon är men go också, och det tokvilda går ju över så småningom, men vi hade nog glömt hur mycket jobb det faktiskt är med en liten valp. Härligt ändå att ha hund i huset igen, det blev alldeles för tomt när vår Wilma gick bort! Ha nu en jättetrevlig kväll!
Stor kraaaam Paula

Hem & Drömmar sa...

Så skönt att se att skogen återigen börjar spira av liv.
Din gran var riktigt fin, kanske man skulle testa att göra en sån.
Ha de gott, kram Ing-Britt