söndag 2 november 2014

Pyssel söndag

Så var helgen till ända
och det enda positiva med det tråkiga vädret
är att jag fått lust att pyssla lite
Syrran har lurat mig att vi ska stå på julskyltningen
och sälja lite hemgjorda grejer eftersom det bara
 blir färre och färre som gör det
Så .....sagt och lovat så lär jag väl vara lite kreativ nu då
Ryggen värker redan av risplockning haha!!





Har också hunnit planera sista dagarna på semestern i mars
det blir hotellet ovan i Palm Springs i 2 dagar
Är det någon av er som varit där mottages tips GÄRNA;)
Sen blir det Vegas i 3 nätter innan Svedala kallar igen--
Gissa om jag längtar tjoho!!
Resa är verkligen en viktig del av mitt liv
som får mig att må bra
och det gör att jag kan lägga i en
andra växel  när saker och
ting känns lite för jobbiga i vardagen
♥♥♥♥♥♥♥





3 kommentarer:

Hem & Drömmar sa...

Vilket fint pyssel du gjort och jag kan förstå varför din syster övertalat dig, du är verkligen duktig.
Visst är det roligt att resa...önskar att min man också kunde upptäcka det.
Ha de gott, kram Ing-Britt

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Roligt och ha en resa och se fram emot. Och så jämna fina kransar du gjort, gillar dina vita granar med text också.
Kramar/AM

A House With A View sa...

Åh vad jättejättefint!! Fina bilder. Tack för fin inspo! Nu fick jag inspiration till julpyssel här hemma :)

Kramizar aka