söndag 21 december 2014

Helgen som gått

Hej på er!!
Hoppas att ni haft en trevlig helg
Det är mysigt med lite minusgrader och lite vitt på marken även
om det är ytterst lite.
Nu börjar det närma sig jul också och så harmonisk som jag känner mig nu har jag
nog inte kännt mig på länge men det är ju några dagar kvar hihi!!

Njuter av lukten av det fina ljuset jag fick igår som är från våran
trevliga ljusaffär här i byn...

Malva och jag hade stalltjänst i
Fagersta i går morse och
Lilla rara LILLEN fick en krans till boxen

Sen hade Lilleman sina syskon och släktingar här på lite julmys
så nu har han byggt lego
non stop sen dess;))
Bra julklapp kan man säga

Och
Igår kväll hade vi goa vänner här på glöggmingel
som vi haft uppehåll ifrån några år
Så nu har man fått sitt sockerbehov stillat





Bjuder också på en bild av min rara tandis
hoppas vi kommer klara oss utan varandra några dagar=))
såå.....idag har jag mest slöat...
Men granen är på plats och kidsen har pyntat den
och lagt sina klappar under den

Inga kommentarer: