söndag 11 januari 2015

Här har vi riktig vinter idag...
Då jag kom upp i morse så hade vi tom snö över hela köksfönstrena
så det lär ha blåst mycket inatt,
 jag som längtar efter VÅR..

I går plockades julen bort totalt här hemma och det känns skönt
På kvällen hade vi systers småtjejer sovandes här och det är
så mysigt. Idag hoppas vi på lite gynnsamma väder förhållanden
för löpning så att jag slipper
 löpa band i garaget som är sååå
trökigt =((( men ibland finns det inget annat val då man är
en extrem fryslort..
Ha nu en underbar söndag!!

Kram

FortMyers Beach / Florida

4 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Samma fryslort här, och löpbandet är toppen på vintern. Jag har det så jag kan kolla på play på datorn, blir lite roligare då.
Ha en mysig söndag
Kramar/AM

Browneyedgirl sa...

Hej :) Vad skoj att du kikade in hos mig. Här har stormat inatt och jag snöat massor. Jag vill med ha vår :) Gärna så snart man kastat ut julen. Men bara att vänta. Ha en toppen dag :)

House and Garden by Bia sa...

Hit kom snöstormen i går kväll och det snöar fortfarande, men det har inte kommit så jättemycket snö ändå, tycker jag....det värsta är väl att det blåser...
Idag blir en innedag ;)
Kram bia

Gail sa...

hello ! oh I too am longing for spring ! stay warm and cosy ...Gail x