måndag 5 januari 2015




Hej på er alla!!!
Hoppas att ni alla haft härliga lediga dagar under alla helger.
känns konstigt och man blir lite dagvild då det blir helger hit
och dit,  men fast jag älskar mitt arbete så har det varit skönt
att få mysa lite extra med sin familj ♥

Nu när vi kommit på rätt sida av året kan jag också känna att
det börjar närma sig
  
SEMESTER WHIHO!!!!
Det ska BLI SÅ KUL . 
Igår Anmälde vi oss till ett till lopp som hela familjen kan springa i San Diego
 eller gå
om man så vill och jag tänkte att det kanske inte var så svårt
att locka tjejerna då man får så fina jackor för besväret +världens
mysigaste Finisher kopp med godsaker ♥
Jag och tjejerna tar 5 km  och
 Johan 15 km eftersom

han har oturen att inte få
springa LA marathon =)))


Passade också på att boka Madame Tussauds enligt Malvas önskemål
för det har hon sagt länge att hon vill gå på.
Ha nu en trevlig kväll där ute

♥ ♥ ♥ ♥ ♥

2 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Coolt att åka till San Diego...
Hoppas ni har en fin kväll...snart börjar vardagen igen, på gott och ont ;))
Kramis bia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Mycket spännande ni har framför er, San Diego kommer bli en upplevelse.
Kramar/AM