lördag 28 mars 2015

14 dagar och 240 mil senare

Härligt med syrener va!!
Även om vädret hemma inte är det bästa än så
jar vi ändå en härlig årstid framför oss
nu när vi kommer hem.
Kommer sakna den härliga värmen vi haft
nu i 14 dagar men det känns skönt att komma hem
nu och jag tror tjejerna längtar efter sina
kompisar och våra djur framför allt
vi kollade mätaren på bilen nu när
vi lämna tillbaks den och 240 mil hade vi fått
ihop,inte illa så ni förstår att vi åkt mycket
 
var tvungen att ta ett kort på GPS:n
då vi var inne i LA..helt sjukt mycket
trafik och jag sätter det på min
Done lista att jag kört där.. YES!!



Johan var tvungen att dra en specialare
på In And Out på väg ner från Vegas
4burgare i en hihi 

Även om vi är väldigt nöjda med resan
Så blir det rätt ok att komma hem till vardagen
och äta lite bättre mat,min mage har varit helt
paj sista dagarna av all skrutt mat.
Jag är också glad över att få komma hem till
mitt hem, det är rätt skrämmande hur
illa många amerikaner bor..
Kram på er

1 kommentar:

HWIT BLOGG sa...

Åh vilken spännande resa! Kul att se alla bilder också...lite som att få resa själv!
Ha en skön kväll!
Kram,
Titti