torsdag 4 juni 2015

Newyork..

dåvar man hemma från denna New York tripp då
Hade blandat väder men några sol strålar fick vi på oss. Som alltid så har vi gått mycket, shoppat en hel del och ätit..  

mamma har knatat på som aldrig förr  

flatIron building från min härliga morgon jogg
Älskar att springa då jag är på "nya" ställen, det är bästa sightseeingen ever 

Idag 


på en annan morgon jogg hittade jag äntligen
HighLine som jag velat se förut, en järnvägsom
Varit högt upp i luften men lades ned -82 sen har den bara stått men då det var dags att riva den så var det två killar som fixa till världens mysigaste rekreations område för istället. 

lite härlig grind konst uppei Harlem  

promenad från Harlem ner mot
Central Park innan regnet kom  

vila benen lite med en öl i central park 


och så kom regnet.. 

snabb check av chinatown och lite
Dumplings soppa 

Grand Central Station check.. 


På något vis ärdet så mysigt ner vid Groundzero
Och att se de fina fontänerna som dom byggt för tornen stog var maffigt och rörande på samma vis

nu hoppas jag att en härlig sommar väntar och sen får vi börja fundera på vad nästa äventyr ska bära av
Kram på er alla!!  

Inga kommentarer: