tisdag 21 juli 2015

Lite. Sommar


okej okej att vi inte har världens finaste sommar men jag klagar inte ändå. Vi har slitit som attan för att bli klar med våran baksida i.Innan semester och det hann vi och vi är så nöjda över vårat hastiga och impulsiva beslut att äntligen ta tag i det, nu kan vi sitta ute och mysa
 vilket väder det än är





Har haft besök av min portugisiska vän Catarina 
sen sist och detta vackra armband
från Portugal jag fick jag av henne.





Malva och jag har cyklat över 13 mil senaste 10 dagarna,
 vi har kollat Norberg med omnejd riktig mysigt



Det har blivit mycket stall med Thilde
också då hon nu har en stor häst
som hon hjälper till med. 0ch förra veckan
hade hon 3 hästar att pyssla om.
Roligt är det men tid tar det.

Ja nu har jag två semester veckor kvar och
 hoppas vädret blir lite bättre, känns att det
ändå skulle vara skönt.
Vi har ju bara liten tripp till Stockholm inplanerat
eftersom våran semester vart avklarad i mars
redan..känns som det var länge sen nu...
Så sol och bad skulle sitta fint



Inga kommentarer: