onsdag 23 november 2016

Tjingeling!!
Nu har det blivit höst/vinter igen flera dagar sen solen tittade fram genom den gråsörjan
vi kallar himmel. Vi hade iallafall några veckor
i början av november som var snötäckta
och vädret juligt.
Aksel har nu också åkt till en ny ägare och det
 var krokodiltårar som släpptes av Thilde
Dom har varit ett kärt par nu i 1,5 år och det är klart att det är sorgligt men vi är så
tacksamma att hon fått sköta om denna fina häst och lärt sig mycket därigenom.

Irma hon växer och växer och är den vildaste av alla hundar vi haft
med andra ord rätt galen. hon älskar att tugga på allt speciellt kablar
och då vi kommer hem ser det ut som tonårspart varit på tapeten
Tur att hon är så GOOOOO och söt iallafall

Någon julmarknad blir det inte för mig och syster yster i år
det tar alldeles för mycket av min fritid så vi tar nya tag till nästa år
istället, men inte kan jag låta bli att göra lite kransar iallafall hihi!!
Och jag har ju kärt sällskap som drar i riset medans jag binde
r💚

Ha det så underbart alla vänner

Inga kommentarer: